Ak došlo k odpojeniu služby z dôvodu neuhradenia, kedy dôjde k zapnutiu?

K zapnutiu služby dôjde AUTOMATICKY po pripísaní platby do systému.
Aktivácia v priebehu jednej hodiny je možná po úhrade platobnou Kartou.
Prihláste sa pod svojimi údajmi na Portál. Údaje sú uvedené na zmluve o pripojení.

Po prevedení platby budú spustené služby televízie a v priebehu jednej hodiny aj služby internetu .

Prečo sú komerčné SLOVENSKÉ a ČESKÉ TV stanice spoplatnené?

Začiatkom roku 2017 niekoľko komerčných SK a CZ TV staníc, po ukončení bezplatného terestriálneho prenosu, spoplatnilo svoje vysielanie cez siete operátorov, následkom čoho sme nútení vykonať zmeny v poskytovaných službách a predmetné TV stanice spoplatniť.

Od 01.09.2017 budú spoplatnené komerčné TV stanice presunuté do balíka “SK&CZ HD“.

Balíček je možné aktivovať alebo zrušiť priamo cez Váš Set-Top-Box.

Z dôvodu navyšovania licenčných poplatkov pre komerčné SK a CZ TV  stanice, sme boli nútení zlúčiť základný balík a balík SK&CZ a navýšiť cenu nového balíčka IMAVÍZIA Start SK&CZ HD na 6,90 € a to od 1.2.2024. 

Aktuálny obsah balíčka SK&CZ HD si môžete prezrieť v celkovej ponuke balíčkov služby digitálnej televízie IMAVÍZIA.

Čo znamená inštalácia technikom?

Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.

Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
    1. Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
    2. V prípade televízie pripojenie settopboxu.
    3. Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
    4. Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?

Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.

Čo je zahrnuté v zriaďovacom poplatku?

Kabeláž, práca technika, nastavenie wifi routra alebo iného koncového zariadenia (upozorňujeme na to, že WIFI router nie je v cene zriaďovacieho poplatku). Pri službe IMAPLAY je v cene zahrnuté zapožičanie 1ks Set-Top-Boxu.

Ako dlho môžem byť odpojený bez pokuty?

Maximálne 60 dní spolu za kalendárny rok. Na 61. deň systém automaticky vygeneruje pokutu vo výške 17€.

Akú dlhú dobu bude zakúpený balíček aktívny?

Balíček je možné aktivovať na minimálne obdobie: 1 mesiac. To znamená že objednaný balíček bude aktívny na minimálnu dobu so záväznou povinnosťou platby a to aj v prípade ak sa užívateľ rozhodne balíček zrušiť kedykoľvek pred koncom minimálneho obdobia.

Chcem zrušiť balíček no on je stále aktívny.

Balíček je po aktivácii spustený na minimálnu dobu: 1 mesiac. V prípade ak užívateľ zruší predplatné balíčku skôr, balíček bude aktívny až do konca minimálnej doby aktivácie. Ak je prekročená minimálna doba aktivácie a užívateľovi sa nedarí balíček zrušiť, je nutné kontaktovať naše technické oddelenie.

Objednal som si balíček a prestala mi fungovať celá služba.

Užívateľ má pravdepodobne nedostatočný kredit na svojom účte. Pri doobjednávaní balíčkov je nutné navýšiť mesačnú platbu za služby o sumu hodnoty objednaných balíčkov. V prípade ak je kredit dostačujúci a služba stále nefunguje správne, je nutné kontaktovať naše technické oddelenie.

Čo je to TV Archív

TV Archív je doplnková služba digitálnej televízie, ktorá umožňuje sledovať staršie TV vysielanie na vybraných programoch.
Pri rozšírení základnej služby IMAVÍZIA START alebo pri aktivácii služby IMAPLAY START získavajú naši zákazníci 28 dňový TV Archív zadarmo.

Keď neuhradím poplatok za služby, dôjde automaticky k ukončeniu Zmluvy?

NIE, Zmluvu o pripojení je potrebné vypovedať písomne (osobne v kancelárii ZC, poštou alebo e-mailom na ekonom@imafex.sk).

Prečo nefunguje TV Archív na niektorých kanáloch

TV Archív je prístupný len na vybraných staniciach, ktoré dali súhlas s archiváciou ich vysielania. Aktuálny zoznam archivovaných kanálov vám poskytnú naše zákaznícke centrá.

Úsmevné chvíľky s klientmi 

ROUTER

Zakúpil som si ROUTER aby som sa bezdrôtovo pripojil.
A teraz mi vravíte aby som pripojil kábel do nejakej vane!
Tak tomu vôbec nerozumiem!

Nie všetko sa dá jednoducho vysvetliť

Špecialista pes

Pekný deň prajem,
Pes si ľahol na diaľkové ovládanie a aktivoval mi balíček,
Môžete mi ho zrušiť prosím? Lebo mám nedostatočný kredit a vyplo ma.

Ten pes poznal váš nákupný PIN?

Internet na dovolenke

Pekný deň prajem,
Odcestovala som mimo bydliska  a aby som sa mohla pripojiť na internet,  vzala som si tú svoju krabičku na WIFI.
Ale aj keď som na WIFI pripojená, telefón mi píše že som bez internetového pripojenia.
Viete sa na to pozrieť prečo?

A ten kábel od nás, Vám tam dotiahol?