Aby sme vám pomohli lepšie pochopiť túto zmenu a čo to pre vás znamená, pripravili sme pre vás často kladené otázky (FAQ), ktoré sa venujú najčastejším otázkam a obavám našich užívateľov. Veríme, že tieto odpovede vám poskytnú všetky potrebné informácie a pomôžu vám plynule prejsť na nový systém.
Prečo sa mení systém IMAVÍZIE?
- Aby sme mohli poskytovať lepšiu kvalitu služieb a modernejšie funkcionality.
Kedy prebehne zmena systému?
- Zmena systému prebehne už čoskoro. Sledujte naše sociálne siete.
Ako ovplyvní zmena moje sledovanie televízie?
- Zmení sa len ovládanie užívaľského rozhrania, ktoré prináša niektoré nové prístupy a funkcie. Meníme používateľské rozhranie, na ktorého ovládanie vám už postačia len smerové klávesy a Enter/Back na diaľkovom ovládači.
Musím niečo urobiť, aby som prešiel na nový systém?
- Nie, prechod bude automatický. Môže však byť potrebné reštartovať zariadenia alebo prihlásiť sa do automaticky aktualizovanej aplikácie, prípadne nascanovať QR kód na smartTV.
Bude moja aktuálna programová ponuka ovplyvnená?
- Programová ponuka nebude ovplyvnená.
Budem musieť meniť svoj set-top box?
- Nie, váš set-top box bude kompatibilný s novým systémom.
Bude potrebné aktualizovať mobilnú aplikáciu?
- Áno, odporúčame aktualizovať mobilnú aplikáciu na najnovšiu verziu. Aktualizácia sa vykoná automaticky (skontrolujte dostupnosť aktualizácií).
Čo sa stane s mojimi nahrávkami a nastaveniami?
- Nahrávky budú prenesené na nový systém. Nastavenia si upravíte podľa seba.
Ako sa môžem pripojiť na novú mobilnú aplikáciu?
- Stiahnite si novú verziu aplikácie z App Store alebo Google Play a prihláste sa pomocou svojich existujúcich prihlasovacích údajov.
Bude nový systém podporovať Smart TV aplikácie?
- Áno, nový systém bude podporovať Samsung, LG a všetky GoogleTV (Android) smart TV.
Čo robiť, ak sa po zmene systému nedokážem prihlásiť?
- Prihlasovancie údaje majú tvar: e-mail / heslo. Skontrolujte, či používate správne prihlasovacie údaje. Ak problém pretrváva, skúste zmenu/obnovu hesla. V prípade neúspechu potreby kontaktujte technickú podporu.
Ako môžem kontaktovať technickú podporu, ak budem mať problémy?
- Technickú podporu môžete kontaktovať telefonicky alebo e-mailom, kontaktné údaje nájdete na našej webovej stránke.
Bude potrebné meniť moje prihlasovacie údaje?
- Nie, vaše prihlasovacie údaje zostanú rovnaké.
Čo ak mám starší model televízora?
- Pre LG a Samsung je aplikácia dostupná len pre modely vyrobené v roku 2020 a novšie. V prípade starších výrobkov odporúčame využívať STB, alebo bežne dostupné Android TV boxy ako napr. GoogleTV.
Ďaľšou možnosťou je využívať streamovanie z Vášho smartfónu priamo do TV prostrdníctvom služieb AirPlay alebo Chromecast/google-cast. Viac info na technickej podpore.
Budú v novom systéme dostupné rovnaké jazykové možnosti?
- Áno, všetky aktuálne jazykové možnosti budú zachované.
Ako sa pripojiť k novej Smart TV aplikácii?
- Existujúca aplikácia sa automaticky aktualizuje (skontrolujte aktualizácie, reštartujte TV). V prípade, že ju ešte nemáte, vyhľadajte „IMAVÍZIA“.
Čo ak mám problémy s kvalitou obrazu po zmene systému?
- Vstúpte do nastavenia STB, zvoľte rozlíšenie a vyberte najvyššie dostupné.
Ako môžem získať viac informácií o novom systéme?
- Viac informácií nájdete na našej webovej stránke alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu.