Aby sme vám pomohli lepšie pochopiť túto zmenu a čo to pre vás znamená, pripravili sme pre vás často kladené otázky (FAQ), ktoré sa venujú najčastejším otázkam a obavám našich užívateľov. Veríme, že tieto odpovede vám poskytnú všetky potrebné informácie a pomôžu vám plynule prejsť na nový systém.

Prečo sa mení systém IMAVÍZIE?

  • Aby sme mohli poskytovať lepšiu kvalitu služieb a modernejšie funkcionality.

Kedy prebehne zmena systému?

  • Zmena systému prebehne už čoskoro. Sledujte naše sociálne siete.

Ako ovplyvní zmena moje sledovanie televízie?

  • Zmení sa len ovládanie užívaľského rozhrania, ktoré prináša niektoré nové prístupy a funkcie. Meníme používateľské rozhranie, na ktorého ovládanie vám už postačia len smerové klávesy a Enter/Back na diaľkovom ovládači.

Musím niečo urobiť, aby som prešiel na nový systém?

  • Nie, prechod bude automatický. Môže však byť potrebné reštartovať zariadenia alebo prihlásiť sa do automaticky aktualizovanej aplikácie, prípadne nascanovať QR kód na smartTV.

Bude moja aktuálna programová ponuka ovplyvnená?

  • Programová ponuka nebude ovplyvnená.

Budem musieť meniť svoj set-top box?

  • Nie, váš set-top box bude kompatibilný s novým systémom.

Bude potrebné aktualizovať mobilnú aplikáciu?

  • Áno, odporúčame aktualizovať mobilnú aplikáciu na najnovšiu verziu. Aktualizácia sa vykoná automaticky (skontrolujte dostupnosť aktualizácií).

Čo sa stane s mojimi nahrávkami a nastaveniami?

  • Nahrávky budú prenesené na nový systém. Nastavenia si upravíte podľa seba.

Ako sa môžem pripojiť na novú mobilnú aplikáciu?

  • Stiahnite si novú verziu aplikácie z App Store alebo Google Play a prihláste sa pomocou svojich existujúcich prihlasovacích údajov.

Bude nový systém podporovať Smart TV aplikácie?

  • Áno, nový systém bude podporovať Samsung, LG a všetky GoogleTV (Android) smart TV.

Čo robiť, ak sa po zmene systému nedokážem prihlásiť?

  • Prihlasovancie údaje majú tvar: e-mail / heslo. Skontrolujte, či používate správne prihlasovacie údaje. Ak problém pretrváva, skúste zmenu/obnovu hesla. V prípade neúspechu potreby kontaktujte technickú podporu.

Ako môžem kontaktovať technickú podporu, ak budem mať problémy?

  • Technickú podporu môžete kontaktovať telefonicky alebo e-mailom, kontaktné údaje nájdete na našej webovej stránke.

Bude potrebné meniť moje prihlasovacie údaje?

  • Nie, vaše prihlasovacie údaje zostanú rovnaké.

Čo ak mám starší model televízora?

  • Pre LG a Samsung je aplikácia dostupná len pre modely vyrobené v roku 2020 a novšie. V prípade starších výrobkov odporúčame využívať STB, alebo bežne dostupné Android TV boxy ako napr. GoogleTV.
    Ďaľšou možnosťou je využívať streamovanie z Vášho smartfónu priamo do TV prostrdníctvom služieb AirPlay alebo Chromecast/google-cast. Viac info na technickej podpore.

Budú v novom systéme dostupné rovnaké jazykové možnosti?

  • Áno, všetky aktuálne jazykové možnosti budú zachované.

Ako sa pripojiť k novej Smart TV aplikácii?

  • Existujúca aplikácia sa automaticky aktualizuje (skontrolujte aktualizácie, reštartujte TV). V prípade, že ju ešte nemáte, vyhľadajte „FlexiTV“.

Čo ak mám problémy s kvalitou obrazu po zmene systému?

  • Vstúpte do nastavenia STB, zvoľte rozlíšenie a vyberte najvyššie dostupné.

Ako môžem získať viac informácií o novom systéme?

  • Viac informácií nájdete na našej webovej stránke alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu.